Kontraster

Nu har barnen åkt för att vara hos sin pappa i en vecka.  Som vanligt försöker jag få så mycket gjort som möjligt när de är iväg. Tränar extra mycket, jobbar mer, städar och gör ärenden. Känns bra. Då får jag mer tid till grabbarna när de är här igen om en vecka 🙂

Jag har precis kört ett träningspass på 40 minuter. Ligger nu i ett bad och ska åka till apoteket och affären när jag är klar här hemma.

Lite uppsatsrättning får det bli också. Vi går mot betygstider nu igen! Galet vad fort tiden går nu.

Mina kära trotjänare. Ett ovärderligt arbetsredskap för att hjälpa eleverna att förbättra grammatiken. Att sätta lite färg på tillvaron är aldrig fel 😉 Speciellt inte när det faktiskt gör nytta! Tänk vad man kan förenkla och effektivisera med så små medel. Inga röda markeringar här inte!

En reaktion på ”Kontraster

Lämna en kommentar